These things are soooooooo weird and sooooooo funny......and also slightly serial killer-y     Slightly weird PRODUCTS by oliver vandenbusche, via Behance

These things are soooooooo weird and sooooooo funny.and also slightly serial killer-y Slightly weird PRODUCTS by oliver vandenbusche

Selfie Toaster - $75 @sarahsergeant I'll be buying you this when you get married

Selfie Toaster

Selfie Toaster: Eat Your Face. All you have to do is upload your selfie and fork over 75 bucks. Vermont will then use Photoshop and a CNC plasma cutter to “transfer” your face from the photo onto a metal plate, which is then fitted into the toaster.

A pocket-sized suture pad so you can practice your flesh sewing on-the-go. | 22 Amazingly Weird Products From Amazon


A life-sized Bigfoot statue, live cockroaches, Nicolas Cage pillowcases, and 19 other things that actually exist.

18 Weird Products for Kids - at first I thought the Buster Vacuum Cleaner for Kids was genius, but then I realized it would just draw attention to my filthy floors because then I would have one path of cleanliness. exposing the contrast is not in my best interest.

18 Weird Products for Kids

27 Weird Products That You Can Really Buy Somewhere

Funny pictures about Awesome tape dispenser. Oh, and cool pics about Awesome tape dispenser. Also, Awesome tape dispenser.

I totally want this toothpaste dispenser! best thing since sliced bread.

Farewell letter from

clean your teeth with cat vomit, twice a day, every day. Because boys and cat vomit will always go together no matter how old they are LOL

Off The Hook phone piece. They didn't have purple so i got blue. It doesn't come with a hook like this and even if it did I wouldn't walk around with it but it makes talking on my cell so much easier around the house. I like it better than blue tooth and other earpieces that hurt my ears. Can also be used with your computer. Old school and I love it.

Products made in the country of W.T.F. (26 Photos)

Funny pictures about The ultimate hipster iPhone accessory. Oh, and cool pics about The ultimate hipster iPhone accessory. Also, The ultimate hipster iPhone accessory photos.

Anti-Pervert Hairy Stockings. Yes, they do exist and expect the pervs -- and probably everyone -- to avoid you like the Black Plague.

LOL LOL gross, Crazzzy - Leggings, 'Anti-pervert' hairy stockings could be a summer hit.Women tired of men staring at their legs this summer can now deflect any unwanted attention with a pair of these hairy stockings.

weird food products | Check out other weird foods from around the world in the gallery below ...

30 WTF Canned Foods

Canned Peanut Butter and Jelly Sandwiches, plus Canned BBQ Chicken Sandwich. Or Candwich, that is. Definitely some weird canned foods.

weird lip balm flavors - Bing Images

10 Weirdest Cosmetic Products - cosmetic products, pubic hair coloring

Cheetos lip balm, it just makes sense. And by sense I mean your lips orange. Now swish some Dew around in your mouth and gimme kissies! Would You Wear Cheetos Lip Balm?