Explore Funny Things, Funny Stuff, and more!

Sometimes a bad day makes me feel this way. #marypoppins

How I feel about work. Smile and get the fuck out of dodge. I already have the magic purse.

When you need a REALLY good excuse…

im definitely gonna start using some of these! I think my favorite has to be, This is a terrible excuse but a British chap gave me a hickey.

This is a pin you don't even read before repinning because it's got to be the most awesome and true thing ever.

Ghetto hikes…

Funny pictures about Ghetto hikes. Oh, and cool pics about Ghetto hikes. Also, Ghetto hikes.

20 Funny Sticky Notes From A Dad

Funny pictures about Post it notes from a stay-at-home dad. Oh, and cool pics about Post it notes from a stay-at-home dad. Also, Post it notes from a stay-at-home dad.

The only queen and master of it all, Julie Andrews

Funny pictures about Dame Julie Andrews Still Has It. Oh, and cool pics about Dame Julie Andrews Still Has It. Also, Dame Julie Andrews Still Has It photos.

Scott Disick forever slaying the funny game!

This guy

Scott Disick deserves a show of his own. Get this man a show already.<---- Scott Disick is my favorite Kardashian

More jam please!

haha not sure why I found this so hilarious. spread that shit, REAL good.

Gay men

"Of course gay men dress well. They didn't spend all that time in the closet doing nothing" - YOUR ECARDS - funny

Too truuuu

Funny Pictures Of The Day - 49 Pics binge watching at its finest

LMAO!

hurry and buy the hutzler 571 banana slicer it could save your life!

we as Nerds United should all vote him through to the end just to show how much infuence we have

Bill Nye knows his goal….

Bill Bill Bill Bill Bill Bill Bill Bill Bill Bill Bill Nye the Science Guy "science rules"

Best Christmas photo ever… hahaha hilarious. I didn't even see him at first

Best Christmas photo ever…

Funny pictures about Best Christmas photo ever. Oh, and cool pics about Best Christmas photo ever. Also, Best Christmas photo ever.

Good assumption

The Fox - Is by two brothers from Norway. I dont know a lot about Norway, but Im gonna assume marijuana is legal there.

Gob.... I have made a huge mistake.

Funny pictures about Joseph Ducreux may need a call. Oh, and cool pics about Joseph Ducreux may need a call. Also, Joseph Ducreux may need a call.

Although I don't typically watch Fox News... I tip my hat to Andy Levy.

Chris Brown gets owned…

Chris Brown pwned by Fox News? Hate fox news and really hate Chris brown, but I love this news guy!

Pinterest
Search