Explore Hams and more!

Explore related topics

So freakin true! Here it is @Julie Pulliam

OMG this made me laugh. I'll start a wedding board soon. JUST to put up things for my imaginary wedding lol

Lol

"I finally figured out my body type. Its hourglass with extra minutes." Love yourself for who you are!

Is there a group called "facebook creepers anonymous?" Because I feel like I could be a part of something like that.

Hahahahaha this is so not me but I thought it was funny lol

El colecho, visto con humor

"H is For Hell" baby sleep position. haha this is our bed most nights. Gotta love forced co-sleeping. I'm to lazy to take Georgia back to her bed at

Finally.......now I don't have to pretend to disguise my glass.........ha.

The most awesome images on the Internet

Pretty much. I like Redbull&"Awesome Water" so much. I like "Awesome grey goose water" and cranberry juice. I call it Goose and Berries when I order it.

Adam Levine and Blake Shelton on the voice....so funny

Adam & Blake's Best Bromance Moments on The Voice

I feel like this is true for most people! XD

My incredible respect and awe for RDJ kinda makes it hard to figure out.

The Funniest Hunger Games eCards

You're the friend I'd feel the worst about killing in a post-apocalyptic death match for food. Haha gotta love the hunger games.

Pinterest
Search