Explore Fandom and more!

Explore related topics

Fandom

The fandom for That One Particular Blade of Grass in My Front Lawn

The fandom for That One Particular Blade of Grass in My Front Lawn<<<How DARE you insult Princess Bride three cheers for That One Particular Blade of Grass in My Front Law

DIY Game of Throne Dragon EggsMake these DIY Dragon Eggs using...

DIY Game of Throne Dragon EggsMake these DIY Dragon Eggs using... (True Blue Me and You: DIYs for Creatives)

DIY Game of Throne Dragon EggsMake these DIY Dragon Eggs using Styrofoam eggs, nail polish, and lots of tacks. For more Game of Thrones DIYs go here. Find the DIY Game of Throne Dragon Egg Tutorial from Accio Lacquer here.

Most of these aren't my fandoms but they have Lorien legacies and maze runner so that's pretty cool cuz they are rare

Most of these aren't my fandoms but they have Lorien legacies and maze runner so that's pretty cool cuz they are rare

Why we like Haikyuu!!.. yeah got too long didn't it, and I know there are so many more reasons feel free to add.. I just felt like doing it soo... here it is btw to all the artists of the fandom know that you are so much appreciated.. the whole fandom loves you for you talent ❤ #wearesolucky #Haikyuu!! #WhywelikeHaikyuu!!

Why we like Haikyuu! yeah got too long didn't it, and I know there are so many more reasons feel free to add. I just felt like doing it soo. for being able to love every character!

Runes and the English letter values assigned to them by Tolkien, used in several of his original illustrations and designs for The Hobbit. - I'll have to see if this is legit

Runes and the English letter values assigned to them by Tolkien, used in several of his original illustrations and designs for The Hobbit. << My friend taught me this alphabet a bit. I was fun to write to each other!

sorry for the long post; The purple is called purple shirt of sex!!SHERLOCK!!! Also the pink is called a study in pink!

sorry for the long post

If Fandoms were allowed to rename all of the colors in a box of crayons. I'm such a nerd. "Green is not a creative color" *shudders*

Beliebers vs almost every other fandom on Tumblr<--- This is beautiful <-- Much bloodshed, so happy *

Beliebers vs almost every other fandom on Tumblr

Beliebers vs almost every other fandom<--- This is beautiful. <--- the thing is about Supernatural is the fact that it is part of a big group called SuperWhoLock. Hurt one, hurt us all. <--- the Merlin fandom has your back too SPN fandom!

Is that Mycroft in a rocketship? <--- Yes. Yes it is. And there's an alien waving as it passes in a UFO

Is that Mycroft in a rocketship? <--- Yes. Yes it is. And there's an alien waving as it passes in a UFO<<who's that at the very bottom? I wanna say someone from Merlin? But I also wanna say Adam xD sry Merlin fandom I havent watched you yet

Katy Perry E.T. fandom mashup with song lyrics; Doctor Who, Supernatural, Sherlock, Harry Potter, Lord of the Rings, Hunger Games, Xmen, and more

Unfreakingbelievable

OMG this is awesome. Btw for those who don't know, the song they're making a parody of is E.T by Katy Perry<< that last one, I haven't hit Pin It so fast in my life

Pinterest
Search