Explore Hoe and more!

Hoe

I wasn't even saying "nigga" in middle school

Hahah and twinkle toes in shii like bend over and we push em da fuck

Like what you see? Follow me for more: @India16

😂😂😭 I feel bad for laughing

@ariananicolexo

haha fr because yesterday the guy was super perky and he's like "hello it's a beautiful day at chickfila my name is.__ how may I help you" and then he's like my pleasure

niggas be thinking its aceptable to go days without tlkin to you then hyu like wya......like with a new nigga...........lmaoooooo rofl

niggas be thinking its aceptable to go days without tlkin to you then hyu like wya.like with a new nigga.

Not a stripper but a hobo living in my parents basement yes.

Every.Damn.Day.

Keep working boo! Your breakthrough is coming!

I hate when people say men are dogs... Like I dont think a dog has ever made me cry or question my self worth...

👏🏼🙌🏼 not a "man" either in my opinion! Worse thing a dog will do is chew up your shoes but then you get to go shopping and buy a new pair so sall guuud💁🏼

yesss dude I would've left his butt at that Sunday we met at my church

yesss dude I would've left his butt at that Sunday we met at my church

Exactly bae. ~ pinterest: @xpiink ♚

Exactly Bae x.

I hope u like my goofy extra comfortable side of me  singing all the time dancin play fightin all that and more

Lol we are both goofy af.

p.// ayeehales

Instagram Analytics

Saddest happy person and the meanest nice person

ooh smart, mariahkayhearts

Lmfaoooo y’all are tapped

I bet this is what people think when they ask to copy me and I say idk if they right...

Im the smart kid you're talking about. I do this because i can't tell you to fuck off and do your own goddamn work yu fucking leech

"WE WERE ON A BREAK!" does anyone get this reference because if you do I love you. - ̗̀ @hsummer11 ̖́-

if you need a "break" its already down the drain, just give it up

Like really tho . Why u so worried about me and my life  ? I know im awesome and all but damnn bish get your own life .

Worry bout ur damn self. Cause u don't need a worry bout me no

Pinterest
Search