Explore Luke Hemmings Phone Number and more!

Explore related topics

Ok guys so I-i t-think i wanna propose to Bella but I feel like we are so young. And what if she says no!? And if I do ask her how would I? PLZ HELP SOMEONE!(besides Bella) -luke

Luke Hemmings everyone : 18 Reasons Why 5 Seconds Of Summer Looks So Perfect

Luke you and my little brother would never leave you cause he loves the turtles <<< pretty much

Luke you and my little brother would never leave you cause he loves the turtles <<< pretty much<<<< No I like ninja turtles as much as my brother, and he has ninja turtle underwear.

Looooooooooovvveeeessss!!!! I have over 800 best frands!! I loves you all sooooo much!!!

And this is one of the many reasons why I love Luke>> *laughs really hard* good role model Luke .

Luke Hemmings<<<<< in this picture he is not  Luke Hemming he is..... DR.FLUKE

Luke Hemmings<<<<< that is not Luke Hemmings.FLUKE<<<<<get it right<<<Dr. Fluke is on fleak.lol he looks so handsome♡

THE BEGINNJNG FEW WORDS IN WHAT I LIKE ANOUT YOU BY 5SOS IS AMAZING I KNOW PROBABLY EVERYONE'S HEARD IT BUT STILL

Lucas being normal! And if you guys think this weird, you haven't seen the "weird" side yet

Those skinny jeans must be pretty dang stretchy

Luke Hemmings this is further proof that Luke is a punk rock ballerina 5 Seconds Of Summer is not punk rock. He is just a ballerina.

Pinterest
Search