Explore Evergreen, Allah, and more!

Satu lagi biskut evergreen yang tak lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas. Kata orang biskut orang dulu-dulu.. Nak kata lama tak...

Satu lagi biskut evergreen yang tak lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas. Kata orang biskut orang dulu-dulu.. Nak kata lama tak...

Assalamualaikum... Alhamdulillah kita masih lagi dapat bernafas di bumi Allah dan masih dapat meneruskan puasa dan amalan yg di tuntut. ...

Assalamualaikum... Alhamdulillah kita masih lagi dapat bernafas di bumi Allah dan masih dapat meneruskan puasa dan amalan yg di tuntut. ...

Hari ni kita dah masuk ke 5 Ramadhan. Sekejap aje kan masa berlalu. Pejam celik.. pejam celik dah 5 Ramadhan dah..   Macam mana? dah mula...

Hari ni kita dah masuk ke 5 Ramadhan. Sekejap aje kan masa berlalu. Pejam celik.. pejam celik dah 5 Ramadhan dah.. Macam mana? dah mula...

Bila suami ita bagitau yang adik ita kata mak mertua ita teringin nak makan kek buah, ita terus lah mencari resepi kek buah yang sedap...

Bila suami ita bagitau yang adik ita kata mak mertua ita teringin nak makan kek buah, ita terus lah mencari resepi kek buah yang sedap...

Ramai yang pm ita dan minta ita kongsikan resepi biskut raya yang ita jual untuk tahun ni. Ada yang ita dah pun kongsikan sebelum ini dal...

Ramai yang pm ita dan minta ita kongsikan resepi biskut raya yang ita jual untuk tahun ni. Ada yang ita dah pun kongsikan sebelum ini dal...

Pinterest
Search