Explore Greaser, Classic Movies, and more!

Lol mickey mouse

TBH his face is my reaction when like I'm walking down the street and I see someone watching The Outsiders through their window. I'll just like low-key stop and stare to see what part they are at.

I love Two-Bit!

TBH I think that he was just out of it bc someone off set cracked a joke and I don't think he got it cause it was a pretty funny

the outsiders ♥ - the-outsiders Photo

Wallpaper and background photos of the outsiders ♥ for fans of The Outsiders images.

I was watching the movie with my friend and I started sobbing and she was like “you need a hug?” then she had to hold me for like 10 minutes #robloweskincare

Omg when we were reading the outsiders in class I skipped ahead (cuz im a fast reader and ish) so when people are reading out loud descriptions of Johnny throughout the book I was dying cuz I already knew he died

All the time, man....

My life left meh back in the

Read Troubled pasts from the story The outsiders by roseglow1578 with 4,828 reads. darry, ponyboy, outsiders. Everythin...

The outsiders - Troubled pasts

Read Troubled pasts from the story The outsiders by with reads.

Pinterest
Search