Explore Itu, Kuala Lumpur, and more!

Explore related topics

8 tahun kahwin belum dikurniakan zuriat Emelda Rosemila redha namun ikhtiar tak pernah berhenti   KUALA LUMPUR: Lapan tahun berkahwin namun belum dikurniakan zuriat.      8 tahun kahwin belum dikurniakan zuriat Emelda Rosemila redha namun ikhtiar tak pernah berhenti    Pelakon Emelda Rosemila tidak pernah berputus asa berikhtiar menimang cahaya mata sendiri.  Akui isteri kepada pelakon Adlin Aman Ramlie itu dia dan suami reda dalam soal zuriat biarpun persoalan itu sering diaju kenalan dan…

8 tahun kahwin belum dikurniakan zuriat Emelda Rosemila redha namun ikhtiar tak pernah berhenti KUALA LUMPUR: Lapan tahun berkahwin namun belum dikurniakan zuriat. 8 tahun kahwin belum dikurniakan zuriat Emelda Rosemila redha namun ikhtiar tak pernah berhenti Pelakon Emelda Rosemila tidak pernah berputus asa berikhtiar menimang cahaya mata sendiri. Akui isteri kepada pelakon Adlin Aman Ramlie itu dia dan suami reda dalam soal zuriat biarpun persoalan itu sering diaju kenalan dan…

(Kenyataan Rasmi) Pereka Fesyen Dedah Erin Malek Hutang Kahwin RM80000 Tak Bayar     Seorang pereka fesyen terkenal Azura Mazaruddin telah membuat satu pendedahan yang amat mengejutkan tentang sikap seorang pelakon popular. Azura yang juga juga pemilik butik Azura Couture telah menddahkan pelakon cantik Erin malek berhtang sebanyak RM80000 dengannya ketika berkahwin. Pereka feseyen ini mahu perintah mahkamah dilaksanakan terhadap Erin yang gagal melunaskan hutang berjumlah RM50000 selepas…

(Kenyataan Rasmi) Pereka Fesyen Dedah Erin Malek Hutang Kahwin RM80000 Tak Bayar Seorang pereka fesyen terkenal Azura Mazaruddin telah membuat satu pendedahan yang amat mengejutkan tentang sikap seorang pelakon popular. Azura yang juga juga pemilik butik Azura Couture telah menddahkan pelakon cantik Erin malek berhtang sebanyak RM80000 dengannya ketika berkahwin. Pereka feseyen ini mahu perintah mahkamah dilaksanakan terhadap Erin yang gagal melunaskan hutang berjumlah RM50000 selepas…

Polis siasat puncak lelaki amuk di masjid   SANDAKAN: Polis sedang menyiasat punca seorang lelaki tiba-tiba mengamuk ketika menunaikan solat Jumaat di Masjid Datuk Pengiran Galpam Batu 7 di sini Jumaat lalu.  Dalam kejadian kira-kira jam 1 tengah hari itu lelaki tempatan berusia lingkungan 30-an itu dikatakan mengamuk dan bertindak memecahkan tabung serta tingkap kaca masjid ketika orang ramai sedang menunaikan solat.  Bagaimanapun lelaki itu berjaya ditenangkan jemaah sebelum ditangkap…

Polis siasat puncak lelaki amuk di masjid SANDAKAN: Polis sedang menyiasat punca seorang lelaki tiba-tiba mengamuk ketika menunaikan solat Jumaat di Masjid Datuk Pengiran Galpam Batu 7 di sini Jumaat lalu. Dalam kejadian kira-kira jam 1 tengah hari itu lelaki tempatan berusia lingkungan 30-an itu dikatakan mengamuk dan bertindak memecahkan tabung serta tingkap kaca masjid ketika orang ramai sedang menunaikan solat. Bagaimanapun lelaki itu berjaya ditenangkan jemaah sebelum ditangkap…

Jenaka Taeyang hambar   Dalam episod terbaru program Oppa Thinking penyanyi Taeyang mendedahkan dia ada cara tersendiri untuk berjenaka tetapi sering tidak menjadi.  Menurutnya kebanyakan jenaka yang digunanya adalah mengenai bapa tetapi orang di sekelilingnya selalu berasakan jenakanya hambar.  Malah mereka langsung tidak berasakan penyanyi itu membuat lawak.  Lebih menyedihkan tiada siapa akan ketawa dengan jenakanya termasuk anggota BIGBANG yang lain.  Mereka kata jika saya berjaya…

Jenaka Taeyang hambar Dalam episod terbaru program Oppa Thinking penyanyi Taeyang mendedahkan dia ada cara tersendiri untuk berjenaka tetapi sering tidak menjadi. Menurutnya kebanyakan jenaka yang digunanya adalah mengenai bapa tetapi orang di sekelilingnya selalu berasakan jenakanya hambar. Malah mereka langsung tidak berasakan penyanyi itu membuat lawak. Lebih menyedihkan tiada siapa akan ketawa dengan jenakanya termasuk anggota BIGBANG yang lain. Mereka kata jika saya berjaya…

Apabila dia terjaga di tengah malam pun benda itu masih lagi ada. Bila adik cerita kepada Umi Umi pula gelak  Selalu teman ada benda nak kawan dengan adik   TULAR menerusi laman sosial baru-baru ini mengenai perkongsian seorang netizen bercakap tentang makhluk yang ingin berkawan dengan adiknya.  Apabila dia terjaga di tengah malam pun benda itu masih lagi ada. Bila adik cerita kepada Umi Umi pula gelak  Selalu teman ada benda nak kawan dengan adik  Melalui perkongsian itu netizen ini…

Apabila dia terjaga di tengah malam pun benda itu masih lagi ada. Bila adik cerita kepada Umi Umi pula gelak Selalu teman ada benda nak kawan dengan adik TULAR menerusi laman sosial baru-baru ini mengenai perkongsian seorang netizen bercakap tentang makhluk yang ingin berkawan dengan adiknya. Apabila dia terjaga di tengah malam pun benda itu masih lagi ada. Bila adik cerita kepada Umi Umi pula gelak Selalu teman ada benda nak kawan dengan adik Melalui perkongsian itu netizen ini…

Grab tawar diskaun untuk mangsa banjir P Pinang   Grab menawarkan diskaun sehingga 23 Nov ini untuk perjalanan pergi-balik ke tempat kerja dan sekolah bagi mangsa banjir di Pulau Pinang.  Foto oleh Grab/TODAY  KUALA LUMPUR 11 Nov  Syarikat perkhidmatan teksi e-hailing (e-panggilan) Grab kini menawarkan diskaun sehingga 23 Nov ini untuk perjalanan pergi-balik ke tempat kerja dan sekolah bagi mangsa banjir di Pulau Pinang.  Menurut syarikat itu penduduk Pulau Pinang hanya perlu menekan kod…

Grab tawar diskaun untuk mangsa banjir P Pinang Grab menawarkan diskaun sehingga 23 Nov ini untuk perjalanan pergi-balik ke tempat kerja dan sekolah bagi mangsa banjir di Pulau Pinang. Foto oleh Grab/TODAY KUALA LUMPUR 11 Nov Syarikat perkhidmatan teksi e-hailing (e-panggilan) Grab kini menawarkan diskaun sehingga 23 Nov ini untuk perjalanan pergi-balik ke tempat kerja dan sekolah bagi mangsa banjir di Pulau Pinang. Menurut syarikat itu penduduk Pulau Pinang hanya perlu menekan kod…

Piala Malaysia: Mukhriz dakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada final nanti supaya MB tidak kena boo   Bekas menteri besar itu mendakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada perlawanan akhir Piala Malaysia.  Piala Malaysia: Mukhriz dakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada final nanti supaya MB tidak kena boo  KUALA LUMPUR: Datuk Seri Mukhriz Mahathir hari ini mendakwa tiket perlawanan akhir bola…

Piala Malaysia: Mukhriz dakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada final nanti supaya MB tidak kena boo Bekas menteri besar itu mendakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada perlawanan akhir Piala Malaysia. Piala Malaysia: Mukhriz dakwa Pemuda Umno mahu pastikan hanya orang mereka sahaja di stadium pada final nanti supaya MB tidak kena boo KUALA LUMPUR: Datuk Seri Mukhriz Mahathir hari ini mendakwa tiket perlawanan akhir bola…

'Tunggulah surat saman saya'   KEMUNCULAN kembali penghibur tanah air Aishah mengubat rindu peminatnya.  Tidak hanya peminat lama malah pelantun lagu Janji Manismu ini juga sebenarnya berjaya mencuri perhatian golongan muda.  Lagu-lagu nyanyian saya pun dah makan tahun. Saya menyanyi dah 30 tahun. Jadi sekarang ni selain peminat yang sezaman dengan saya harap-harap orang muda pun kenal la saya.  Ada juga yang tahu lagu saya seperti lagu-lagu raya cuma tak pernah tahu siapa penyanyi asalnya…

'Tunggulah surat saman saya' KEMUNCULAN kembali penghibur tanah air Aishah mengubat rindu peminatnya. Tidak hanya peminat lama malah pelantun lagu Janji Manismu ini juga sebenarnya berjaya mencuri perhatian golongan muda. Lagu-lagu nyanyian saya pun dah makan tahun. Saya menyanyi dah 30 tahun. Jadi sekarang ni selain peminat yang sezaman dengan saya harap-harap orang muda pun kenal la saya. Ada juga yang tahu lagu saya seperti lagu-lagu raya cuma tak pernah tahu siapa penyanyi asalnya…

"Jadi gentleman kalau tak puas hati cakap dengan saya" - Zul Ariffin Bidas Bapa Zahirah Macwilson    Kini satu lagi isu timbul berkenaan hubungan antara pelakon kacak Zul Ariffin dan juga kekasih hatinya pelakon jelita Zahirah Macwilson. Kali ini ianya melibatkan bapa Zahirah Macwilson pula iaitu Zainol Macwilson. Zul Ariffin akui dia keliru dengan tindakan bapa Zahirah Macwilson yang telah mengeluarkan kenyataan sinis di media sosial sehingga mencetuskan kontroversi. Kenyataan Zainol…

"Jadi gentleman kalau tak puas hati cakap dengan saya" - Zul Ariffin Bidas Bapa Zahirah Macwilson Kini satu lagi isu timbul berkenaan hubungan antara pelakon kacak Zul Ariffin dan juga kekasih hatinya pelakon jelita Zahirah Macwilson. Kali ini ianya melibatkan bapa Zahirah Macwilson pula iaitu Zainol Macwilson. Zul Ariffin akui dia keliru dengan tindakan bapa Zahirah Macwilson yang telah mengeluarkan kenyataan sinis di media sosial sehingga mencetuskan kontroversi. Kenyataan Zainol…

Video: Kat Malaysia orang cakap harga juta-juta kat Indonesia cicak tokek dorang buat kopi je   Video: Kat Malaysia orang cakap harga juta-juta kat Indonesia cicak tokek dorang buat kopi je  Dulu-dulu viral sekejap mengenai seekor reptilia yang kononnya boleh mengubati penyakit berbahaya seperti HIV.  Namanya cicak tokek atau apa sahaja ikut daerah masing-masing sebut. Maka berlumba-lumbalah orang mencarinya. Pagi petang siang dan malam ramai yang keluar memburu haiwan tersebut terutama di…

Video: Kat Malaysia orang cakap harga juta-juta kat Indonesia cicak tokek dorang buat kopi je Video: Kat Malaysia orang cakap harga juta-juta kat Indonesia cicak tokek dorang buat kopi je Dulu-dulu viral sekejap mengenai seekor reptilia yang kononnya boleh mengubati penyakit berbahaya seperti HIV. Namanya cicak tokek atau apa sahaja ikut daerah masing-masing sebut. Maka berlumba-lumbalah orang mencarinya. Pagi petang siang dan malam ramai yang keluar memburu haiwan tersebut terutama di…

Pinterest
Search