Explore So Funny, Hilarious, and more!

Explore related topics

Ha!!! He be slepin on the counch tonight

Top 15 Awkward Parent Texts - Awkward Parents - Jan 2012 - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED.haha sorry Mom but thats ur move lol

We got donuts!

My dad would do this Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

Funny Pictures. Funny Quotes. Cartoons. Memes.

So glad I never had this drama, but this one is actually kind of funny. One smart guy

Money is not made of paper people it's made of cotton look it up

Not really - Awkward Parents - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED Just to be smart, paper is actually mostly cotten. Therefor money doesn't really grow on trees

This isn't even the funniest one I've read tonight but for some reason I just cracked up!

Page 3 - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED. she got them apple bottom jeans.

LAUGHING SOOO HARD!!!

15 Funniest Drunk Texts Ever Sent - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

Today Top 58 Lol quotes (09:39:48 PM, Wednesday 07, December 2016 PST) – 58 pics

Biggest Text Fail Ever this would so be my friends and me by the way my names taylor

OMG my jaw DROPPED. I just realized that that is the plot description of Finding Nemo. How depressing! I'm so happy

The movie sounded interesting and like something i would watch. And then i saw Finding Nemo. Still love that movie just bc it is a classic but had a different type of movie in mind that is for sure.

#Funny #Fail CompetitionCrazy - http://www.competitioncrazy.com/?ts=835&utm_medium=social-media&utm_source=jp&utm_campaign=outreach

I'm confused on how come the guy/girl didn't know or mention before that they had a maid. And why the dad is texting the guy/girl if he's that worried about a ghost.

Here Are 7 Reasons Not to Mess With Kids… Their Comebacks Are Perfect funny jokes story lol funny quote funny quotes funny sayings joke hilarious humor stories funny kids funny jokes

The 167 Funniest Tweets Of All Time

Here Are 8 Reasons Not to Mess With Kids… Their Comebacks Are Perfect funny jokes story lol funny quote funny quotes funny sayings joke hilarious humor stories funny kids funny jokes - dezdemon-humor-addiction.

Awesome comeback.

So worth repeating! It is soooooooooo boring listing to people who think they are an authority on Every single topic ever mentioned. Don't you notice people forcing themselves to break away from the know it all who manipulates the entire conversation?

Pinterest
Search