Explore these ideas and much more!

Didney Worl!!!!<< GUYS IM SUPPOSED TO BE STUDYING AND I CANT. STOP. LAUGHING. UGH

Funny pictures about A New Lion King Character Has Been Found. Oh, and cool pics about A New Lion King Character Has Been Found. Also, A New Lion King Character Has Been Found photos.

Walt Disney Pictures presents…

Disney opening titles It goes from "Walt Disney presents" to " Walt Disney pictures presents" *single tear*

If a guy ever does this...I will marry him. Then we will have socially awkward children and our strangeness will literally make the entire world simultaneously uncomfortable.

How not to ask a girl out…

If a guy ever does this.I will marry him. Then we will have socially awkward children and our strangeness will literally make the entire world simultaneously uncomfortable. <<<< oh my gods that is the best comment I've read<<<< this is some funny shit

There’s no F in way // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funnypictures

Theres No F In Way

There’s no F in way // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - This took me too long to understand

The 18 Best "The Awkward Yeti" Comics

Some of "The Awkward Yeti" Comics. The tooth one is the tooth saying something like "If you keep eating all those sweets you'll get a cavity!" and then "I told you so!" The gall bladder ones made me kinda sad.

The Saga of Moon Moon. Inappropriate in so many ways, and yet I'm still laughing.

Please excuse the language but: The saga of Moon Moon… I just laughed so hard I cried. :) On a side note, my Werewolf name is "Scarred Demon".

Just 26 Coincidences? I Think Not. - 9GAG

Just 26 Coincidences? I Think Not.

prank ^_^

Recent Study Finds That Exercising Before Breakfast Aids Metabolism of Fats and Carbohydrates

Mentos prank: when the drinker twists the lid to open it, the string is no longer taut and the mento falls into the soda and explosion occurs. Great idea for April Fools! Omg how funny!

Pinterest
Search